Klantenservice

Klantenservice

Bedrijfsgegevens
Contact gegevens
Retouren
Levertijd en verzenden
Betaalmogelijkheden
Garantie en reperatie
SSL gecertificeerd


Bedrijfsgegevens

Decofeelings., opgericht in 2012,  is een webwinkel gespecialiseerd in de online verkoop van meubilair, lampen, kapstokken, karpetten, en overige woonaccessoires. Met meer dan 2000 kwaliteitsproducten in ons assortiment is er voor iedere consument wel wat wils.

Email:
klantenservice@decofeelings.nl  

Postadres:
Decofeelings
Alexander cohenwei 5
8914 BG Leeuwarden 

Let op! Decofeelings heeft geen showroom of bezoekersadres adres.

Bank: ING nummer: NL61 INGB 0004 8463 03
Bic nummer: INGBNL2A

KvK-nummer: 54944384

Btw-identificatienummer: NL001392599B52

Met persvragen kunt u contact opnemen met de afdeling persvoorlichting via info@decofeelings.nl 



Contact gegevens
 

Vriendelijke klantenservice

Het is helaas niet mogelijk ons telefonisch te bereiken. Graag bieden wij u de laagste prijsgarantie en maken om die reden geen gebruik van een telefonist(e).
U kunt ons bereiken door een e-mail te sturen naar info@decofeelings.nl of het contactformulier, waar berichten doorgaans binnen één dagdeel beantwoord worden. Ook bent u van harte welkom op onze chat-functie. 

Decofeelings onderscheidt zich door haar uitstekende service. Wij zijn via onze chat ( rechts onder ) bereikbaar op verschillende tijden. Wij zullen proberen om zo veel mogelijk online te zijn en al uw vragen te beantwoorden. Plaats gerust uw bericht in onze chat, een Decofeelings mederwerker staat u graag ter woord. Ook als de chat offline staat kunt u uw bericht achter laten, wij zullen dan spoedig contact met u openemen. 

U kunt ook mailen via ons contactformulier. Een medewerker zal dan binnen een dag contact met u opnemen. 

Email:
info@decofeelings.nl 

Postadres:
Decofeelings

Alexander cohenwei 5
8914 BG Leeuwarden

Let op! Decofeelings heeft geen showroom of bezoekersadres adres.

 


 

Retouren

Wij willen dat u 100% tevreden bent. U mag alle nieuwe en ongebruikte producten binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, zonder enige opgaaf van redenen. Voor het retourneren van een product kunt u contact opnemen met onze klantenservice of stuur een e-mail naar info@decofeelings.nl.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren? 
De kosten voor het versturen van het product naar Decofeelings.nl zijn voor kosten van de koper. De verzendkosten welke u heeft betaald voor het ontvangen van het product zullen door Decofeelings.nl van uw totaal bedrag afgehaald worden. Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht de retour te weigeren of de schade in rekening te brengen.

Let op: bij grote artikelen kunnen de retourkosten € 50,- (betonnen tafels € 100,-) bedragen.

Hoe moet ik het product retourneren? 
Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer de bestelling  -indien redelijkerwijs mogelijk- ongeschonden, in originele verpakking en in stevige kartonnen verzenddoos worden geretourneerd. Wij adviseren daarom altijd de verzenddoos en originele pakking zorgvuldig open te maken, zodat u deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen. Tevens dient u niet op de verpakking te schrijven.    


Als uw pakket aan bovenstaande voorwaarden voldoet kunt u deze retour sturen naar: 

Decofeelings
Alexander Cohenwei 5-B
8914 BG Leeuwarden  

Retourformulier
Dit => formulier is enkel bestemd voor retourzendingen van online bestellingen binnen de zichttermijn van 14 dagen.

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen? 
Het recht op restitutie vervalt na 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Houdt u rekening met onderstaande: 

- Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer de bestelling -indien redelijkerwijs mogelijk- ongeschonden, in originele verpakking en in stevige verzenddoos worden geretourneerd. Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht de retour te weigeren of de schade in rekening te brengen.
- Producten die speciaal voor u naar wens zijn gemaakt en op maat gemaakt worden , kunnen helaas niet geretourneerd worden. Om welke producten dit gaat, staat duidelijk bij het product vermeld.

 Hoe snel wordt mijn retour verwerkt? 
U ontvangt een bevestiging wanneer wij de producten retour hebben ontvangen en in de retourzending in behandeling wordt genomen. Binnen twee weken wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een nieuw product.   

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen? 
Als er iets niet klopt met de bestelling die u heeft ontvangen of (een deel van) uw bestelling is beschadigd, neemt u dan binnen 5 dagen contact op met onze klantenservice. Wij zullen u dan adviseren wat te doen en u helpen het probleem op te lossen!     

Heeft u een retourenbalie? 
U kunt uw producten terugbrengen of retourneren bij onze retouren balie in Leeuwarden. Maakt u hiervoor een afspraak met onze klantenservice.

Voor zakelijke klanten
Voor instellingen en bedrijven is de wet Koop Op Afstand niet van toepassing. Bedrijven kunnen producten kopen op decofeelings.nl, maar hebben geen recht op herroeping van de aankoop. De wet Koop Op Afstand geldt namelijk alleen bij een consumentenaankoop. We streven naar tevreden klanten, zowel particulier als zakelijk. Bedrijven kunnen, zowel voor als na hun aankoop, met de klantenservice contact opnemen via info@decofeelings.nl en het probleem voorleggen. Wij zullen ons uiterste best doen om iedereen goed te helpen! 

 


 

Levertijd en verzenden

 

Verzendkosten binnen Nederland
De verzendkosten binnen Nederland zijn € 6,95,-. Bij bestellingen vanaf €75,- worden geen verzendkosten gerekend.


Verzenden naar Belgie
Bij Decofeelings.nl kunt u eenvoudig bestellen vanuit Belgie. Het verzenden naar Belgie is uitsluitend voor handzame pakketten. Voor het verzenden naar Belgie zit een extra tarief van €6,95.

Bezorging
De meeste zendingen worden verzonden via PostNL, DHL of DPD. In dit geval ontvangt u altijd een track & trace code zodra de zending verzonden is. Wij leveren de artikelen in dozen binnen bij u af. De woning dient zich te bevinden op de begane grond, dan wel op een etage die bereikbaar is middels een lift. De goederen dienen dan wel, logischerwijs, in de lift te passen.

Levertijd bij vooruitbetaling
Bij vooruitbetaling kan het 1 tot 3 werkdagen duren voor we uw betaling hebben ontvangen. Pas na ontvangst van uw betaling gaat de bezorgtijd in. 

Indien u niet thuis bent
Als u niet thuis bent op het moment van levering, wordt de levering bij de buren aangeboden. 


Betaal mogelijkheden
 

Het is bij Decofeelings.nl mogelijk om op de volgende manieren te betalen:

1. iDeal

Met iDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen bij Decofeelings.nl afrekenen. Decofeelings.nl brengt geen extra kosten in rekening voor het gebruik van deze betaalmethode. iDeal is betalen via internetbankieren, dus vertrouwd en veilig. Betalen met iDeal kan direct, u hoeft zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. iDeal is gemakkelijk en snel in gebruik. U wordt direct op de hoogte gebracht van een geslaagde betaling. U houdt constant de controle en het overzicht op uw betaling, de iDeal betaling wordt meteen verwerkt en is direct zichtbaar in uw rekeningoverzicht. U kunt iDeal gebruiken als u internet bankiert bij: ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING Bank, Knab, Rabobank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Landschot Bankiers.

2. Achteraf betalen via Afterpay

Bestellen, ontvangen, bekijken en dan pas betalen. Via Afterpay is het mogelijk om eerst de producten te bestellen en achter af te betalen tot een bedrag van €500,-. Bij de keuze betaalmethode staat er achteraf betalen vermeld. Bij deze achteraf-betaalkeuze is het verplicht enkele gegevens in te vullen voor een  correcte betaalafwikkeling. Aan de hand van de bestelgegevens die zijn ingevuld doet Afterpay een gegevenscheck. Na afronding van de gegevenscontrole wordt het bestelproces afgerond door middel van de bevestiging.

Binnen enkele dagen wordt het bestelde product geleverd en kunt u het product zien, ervaren en eventueel retourneren. Na ontvangst van de bestelling stuurt Afterpay  per e-mail een betaaloverzicht. Het orderbedrag kan betaald worden door middel van overschrijving of via de iDeal button in de digitale factuur. Afterpay geeft twee weken de tijd om de factuur te voldoen. U kunt zelf kiezen op welk moment u wenst te betalen binnen de betaaltermijn.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.


3.Gespreid betalen met MijnBetaalPlan (op afbetaling)

Via MijnBetaalplan kunt u een aanvraag doen om uw bestelling al wel te ontvangen, maar gespreid te betalen. U kiest zelf het aantal termijnen (dit loopt van 1 maand tot maximaal 60 maanden) en u kunt dit op ieder moment bijstellen. Gespreid betalen is mogelijk voor bestellingen vanaf € 1.250,- tot een maximumbedrag van € 3.500,-. Om uw MijnBetaalPlan-aanvraag te beoordelen zullen we u indien noodzakelijk vragen naar uw inkomen en vaste lasten.

4. Per bankoverschrijving

Bent u niet in de gelegenheid om van de bovenstaande betaalmogelijkheden gebruik te maken. Dan biedt Decofeelings.nl u de optie het verschuldigde bedrag per bankoverschrijving te betalen. Als u van deze betaalmethode gebruik wenst te maken, ontvangen wij graag de selectie van de door u te bestellen artikelen per mail naar info@decofeelings.nl. U krijgt van ons een e-mail met de bevestiging van de bestelling gezamenlijk met het rekeningnummer en de rekeningnaam waar u het verschuldigde bedrag naartoe over kunt maken.  Evenals het betalingskenmerk dat u dient in te vullen bij het overschrijven zodat uw bestelling door ons verwerkt kan worden.

Bankgegevens

Rekeninghouder: Decofeelings

ING rekeningnummer: 4846303

IBAN: NL61 INGB 0004 8463 03

BIC: INGBNL2A


Garantie en reperatie
 

Conformiteit en garantie
Decofeelings.nl streeft altijd naar tevredenheid. Toch kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet in perfecte staat is, of dat kapot gaat nadat u het in gebruik hebt genomen. Vaak vindt u voor kleinere problemen een oplossing in de handleiding van het artikel, of op de website van de fabrikant/het merk. 

Vindt u in de gebruiksaanwijzing geen oplossing? Dan kunt u uiteraard ook contact opnemen met onze klantenservice. Voor een snelle afhandeling vragen we u de afleverbon en de artikelgegevens bij de hand te houden.

We kijken natuurlijk of de garantiebepalingen op uw persoonlijke situatie van toepassing zijn en we zorgen dan samen met u voor een passende oplossing.

Defect 

Heeft u een artikel ontvangen dat kapot is? Meld dit binnen 5 dagen en wij leveren onderdelen of ruilen het complete artikel direct om, mits de voorraad dat toelaat.

Ook als u een product bij ons heeft gekocht dat na verloop van tijd kapot gaat, terwijl u het normaal heeft gebruikt en u dat defect niet had hoeven te verwachten, kunt u dat bij ons melden. Wij zorgen dan voor een passende oplossing. Bij de afhandeling van artikelklachten nemen wij de relevante wettelijke bepalingen en de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie in acht.

Minimaal 1 jaar garantie
Op alle bij Decofeelings.nl gekochte artikelen heeft u tenminste 1 jaar garantie mits anders vermeld.

Gegronde klacht
De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

- beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
- onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
- normale slijtage en/of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de  gebruiksaanwijzing.

Fabrieksgarantie

Fabrikanten geven vaak fabrieksgarantie op hun producten. De voorwaarden en inhoud van deze fabrieksgarantie vindt u terug in de gebruiksaanwijzing van het artikel. Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief voorrij- en/of verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van Decofeelings.nl.

Is er sprake van een fabrieksgarantie en is het in het kader van een snelle en correcte afhandeling wenselijk, dan zullen wij u doorverwijzen naar de servicedienst/helpdesk van de fabrikant. Servicemedewerkers aldaar die technische kennis hebben over het specifieke apparaat en/of merk, helpen u dan bij het oplossen van de klacht. Wij zullen een en ander evenwel blijven monitoren.   

Na de (fabrieks)garantietermijn

Zodra u een artikelklacht bij ons meldt, bekijken wij of er garantie van toepassing is en of er een passende oplossing voor het probleem is. Maar ook na afloop van de (fabrieks)garantietermijn kunt u met een gegronde klacht bij ons terecht. Kunt u redelijkerwijs verwachten dat een artikel na een bepaalde periode en bij normaal gebruik nog goed zou moeten functioneren en is het gebrek aan het product buiten uw schuld om ontstaan, dan zullen wij het artikel (laten) repareren of vervangen. In alle gevallen bewaken wij een snelle afhandeling van de klacht.

Soms is het redelijk om een deel van de kosten zelf te betalen. Bijvoorbeeld als u het product een lange tijd op een normale manier heeft kunnen gebruiken en deze door reparatie langer kunt gebruiken. Of u heeft een product al lange tijd gebruikt en u krijgt een nieuw product. Als het redelijk is om een deel van de kosten door te berekenen, dan informeren wij u hier vooraf over.

Voor veel lichtbronnen geldt dat deze helaas buiten de garantie vallen, omdat ze bijvoorbeeld onderhevig zijn aan stroompieken of kunnen falen door blikseminslag en vochtigheid. Ook bij defecten en slijtage als gevolg van nalatig onderhoud kan geen aanspraak op garantie worden gemaakt.

 


SSL gecertificeerd

Decofeelings garandeert veilig shoppen, uw persoonlijke gegevens en orders zijn in goede handen. Pagina's met belangrijke en vertrouwelijke informatie worden met gecertificeerde SSL verbindingen tot stand gebracht. Deze SSL verbinding zorgt dat alle vertrouwelijke informatie gecodeerd wordt verstuurd. 

SSL staat voor Secure Sockets Layer. De SSL is de meest gebruikte manier voor het aangaan van de beveiligde elektronische transacties via het internet. SSL is een standaard protocol die gebruik maakt van een public key encryption technologie, zodat er een veilige service ontstaat tussen de internet-servers. De integriteit en de verificatie van de berichten zowel als de legitimatie van verzender/ontvanger worden hierbij gewaarborgd. De communicatie tussen de webserver en de cliënt vindt vervolgens versleuteld plaats. Indien u zich op een beveiligde site bevindt, begint de URL met https://.

 

 

To Top